Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Ευχές με φούσκες

Με τις ευχές μου για καλή χρονιά, σας παρουσιάζω υπερηφάνως ένα από τα τελευταία μου έργα: το κομψό εργαλείο για φούσκες.

Αυτό είναι ένα καλλιτεχνικό έργο μάλλον ακατάλληλο για δώρο.

Δεν το είχα καταλάβει, μα επειδή με είχε ενθουσιάσει, το έστειλα σε μερικούς φίλους με ευχετήρια κάρτα για τις γιορτές. Ήδη παρεξηγήθηκα με τουλάχιστον έναν γιατί το έλαβε ως "μπηχτή".

Φοβάμαι ότι μπορεί να παρεξηγήθηκαν κι άλλοι γιατί απ' όσους το έστειλα, λίγοι μου είπανε φχαριστώ...

Είναι κρίμα πάντως, γιατί εμένα μ' άρεσε πολύ.

Δεν κρύβω όμως ότι αυτό το έργο έχει κυριότατα αυτοκριτική διάθεση (ίσως και ένα άρωμα κοινωνικής κριτικής) αφού μου μοιάζει σαν, κυριότατα εγώ, (μα και άλλοι) να κάνουμε όλοι φούσκες (ή να φτιάχνουμε εργαλεία να κάνουν φούσκες) περιμένοντας-απλά να σκάσει η μεγάλη-μεγάλη.