Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Για την κάρτα του πολίτη

Έχω γράψει αρκετές φορές πως θα 'θελα να είχα ένα απλό, εύχρηστο και (τουλάχιστον απ' την εφορία προσβάσιμο) Taxisbook αντί του Facebook (βλ. πρόσφατη σχετική ανάρτηση άλλαξε κουτί στις αποδείξεις!!! και για τον κοινοτισμό και πάλι).

Είχα την αίσθηση ότι η κάρτα του πολίτη θα μου 'δινε την επιλογή της "καθημερινής αμοιβαίας λογοδοσίας λόγων και πράξεων ανάμεσα στους γείτονες, μικρούς και μεγάλους".

Τα φοβικά μου σύνδρομα πως: θα φανώ άτακτος στην εφορία/στους συν-πολίτες μου, (να ελπίζω πως θα 'ναι και-όλοι τακτικοί) μου υπαγόρευαν να την αποδεχθώ.

Μα για την κάρτα του πολίτη, (συγκεκριμένα: γιατί-ΟΧΙ την κάρτα του πολίτη) είδα δύο πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις: το παρακάτω video, και την σχετική ανάρτηση απ' το id-ont.blogspot.com.


Υ.Γ.
Βλ. εξαιρετική ανάρτηση (για τον στόχο του "χρέους") από τον Θαλαμοφύλακα: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ (ΔΕΝ) ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ