Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Εθνική Κατάθλιψη

Για να 'χεις-γέλιο, ή με κάποιο τρόπο να γελάει το χειλάκι σου, απαραίτητο είναι να μην διαβάσεις blogs, να βλέπεις-μόνο TV-ηλιθίους και να μην παρατηρείς το περιβάλλον σου δηλαδή: αν είσαι τυχερός και έχεις δουλειά, να μην στεναχωριέσαι για τους φίλους σου που την χάσανε.

Έτσι πρέπει να αποδεχθείς την μοίρα του Τόπου και με κάποιον τρόπο να "καβαλήσεις" και 'συ το κύμα, δηλαδή να πας μ' αυτούς που Τον πουλάν, Τον ξε-πουλάν και Τον ξανα-πουλάν, μ' αυτούς που έχουν το "άσυλο" για κάθε α-νομία. (βλ. σχετικά Συμφωνία Μαμούθ)

- Μα δεν-μπορώ, μα δεν-μου-πάει, λειτουργώ μ' άλλον "αλγόριθμο".

- Τότε έχασες και πέσε και 'συ, μαζί με τους πολλούς: στην Εθνική Κατάθλιψη.

Κι αρχίνα τα αντι-καταθλιπτικά, μπας-και μας γελάσεις.

Υ.Γ. 1
Βλ. πρόσφατη σχετική ανάρτηση: Επίκαιρος Κ. Καρυωτάκης

Υ.Γ. 2
Βλ. παλαιότερη (2008) μα επίκαιρη σχετική ανάρτηση (που βλέπεις πως δεν αλλάζει τίποτα): Θυμός
    "Γιατί, όταν ... το κράτος έλεγε ότι θα έβαζε φυλακή ορισμένους κύριους που "φάγανε" μερικά εκατομμύρια ευρώ, και τώρα τους καμαρώνουμε να λένε σαχλαμάρες σε μεταμεσονύχτιες τηλεοπτικές εκπομπές, εγώ-θυμώνω.

    Γιατί, όταν βλέπω τον κάθε καρεκλο-κύριο που με το δικό του Δίκιο-Δίκαιο, ξεπουλάει τον παράδεισό του, τα λιμάνια-μου, τα αεροπλάνα-μου, τις παραλίες-μου, καίει την Ολυμπία-μου, καταχράται και σπαταλά τα λεφτουδάκια-μου, εγώ-θυμώνω."

    Υ.Γ. 3
    Βλ. πρόσφατη σχετική ανάρτηση από τον πιτσιρίκο: Το τέλος της αθωότητας

    Υ.Γ. 4
    Και το καλό: Συμφωνία Μαμούθ