Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Σενάρια

Είναι πολλά τα σενάρια που ακούγονται.

Σήμερα διάβασα ένα εξαιρετικά δελεαστικό (για κάποιους) που περιγράφεται στην ανάρτηση: Ο κύβος ερρίφθη: Διπλό νομισματικό σύστημα για την Ελλάδα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.

Δεν είμαι οικονομολόγος, μα με την μικρή πολιτική σκέψη που διαθέτω, η υπόθεση εργασίας που κάνω είναι η εξής:

Το καλοκαίρι, τέλη Ιουλίου-αρχές Αυγούστου (κοίτα να δεις που τότε θα αξιολογηθούμε!), εκεί που αυτοί-που-αντέχουν θα κάνουν-μπάνια, με κάποιαν "έξυπνακίστικη" χρηματο-οικονομική "μαγκιά" θα μας τ' αρπάξουν.

Το πως δεν το ξέρω, με το μικρό μου μυαλό αντιλαμβάνομαι ότι (θα προσπαθήσουν-τουλάχιστον) να διατυπώσουν με απλά λόγια ότι: καθίστε στα χωριά σας, εκεί που βρίσκεστε, μην γυρίσετε στην πόλη, οι δουλειές-σας πάπαλα.

Ας πούμε δηλαδή πως είμαστε στο χωριό και γυρίσουμε ξαφνικά στην δραχμή. Τότε, μέσα σε μια μέρα, η βενζίνη θα πάει π.χ. 3 euro και ο μισθός μου θα γίνει π.χ. ο μισός δηλαδή: η βενζίνη που θέλω να να πηγαίνω στην δουλειά μου κάθε μέρα θα γίνει πάνω-κάτω ο μισθός μου, τότε τι θα κάνω?

Τα λίγα λεφτά που θα έχω για τις "διακοπές μου" θα τα "επενδύσω" για να γυρίσω πίσω να διαδηλώσω? Ή μήπως θα κάτσω εκεί, να προσπαθήσω να κάνω κάτι άλλο?

Γιατί το λέει εξαιρετικά ο κ. Γιαννακόπουλος στην σχετική ανάρτηση: δεν περιμένω και πολλά πράγματα, καθώς το «πείραμα» στην Ελλάδα απέδειξε ότι ο καταναλωτισμός σε συνδυασμό με τον κρατισμό και την τηλεβόραση, παράγει ένα ιδιαίτερο είδος πολίτη, ικανού να υπηρετεί αποκλειστικά τα συμφέροντα αυτού που κατασκευάζει την γλώσσα της σκέψης του.

Μόνοι λοιπόν, μελετώντας τα αδιέξοδά μας εκεί-έξω, θα απολαύσουμε τις παρατεταμένες διακοπές που μας ετοιμάζουν.

Τι καλά!