Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Η Ελλάδα σήμερα

Σήμερα το πρωί τρακάρανε τον ραδιοφωνικό παραγωγό κ. Χρίστο Μιχαηλίδη (το είπε ο ίδιος στην εκπομπή του).

Έχω γράψει σε παλαιότερη ανάρτηση, πως μου αρέσουν πολύ οι εκπομπές του.

Στην εκπομπή του, ο κ. Μιχαηλίδης περιέγραφε ότι το τρακάρισμα, του το έκανε μια κυρία, η οποία μίλαγε στο κινητό με την Φιλιππινέζα για να ρωτήσει (την Φιλιππινέζα) αν έχει φάει το παιδί πρωινό. Και αφηρημένη τον τράκαρε.

Και συμπέρανε ο κ. Μιχαηλίδης ότι: αυτή είναι η Ελλάδα του σήμερα.

Επειδή με ενόχλησε λίγο, αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι: ούτε εγώ, ούτε κανένας φίλος μου έχουμε Φιλιππινέζα και ότι, η μεγάλη μας ανησυχία είναι το πως, όταν κάνουμε παιδιά με τις Καλες μας, θα τα καταφέρουμε να τα βγάλουμε πέρα, καθώς και το ποιος θα φυλάει τα παιδιά.

Και, εγώ τουλάχιστον, αυτή την Ελλάδα ζω.

Υ.Γ.
Εξακολουθούν να μου αρέσουν πολύ οι εκπομπές και ο λόγος του κ. Μιχαηλίδη, αλλά με ξένισε η συγκεκριμένη παρατήρηση.